Harley-Davidson Road King

Ремонт и тюнинг

Вся мототехника Harley-Davidson имеет многомиллионную армию поклонников, и зарабатывают на ней все, кому не лень. Помимо оригинальных запчастей и улучшений, для HD V Rod доступны варианты от десятков других производителей.

Ремонт

Несмотря на современную и относительно сложную конструкцию, мотоцикл ремонтопригоден, и большинство операций можно выполнить в собственном гараже. Были бы инструменты и навыки.

Запчасти

Стоимость оригинальных деталей сравнима с ценой запчастей на японские байки. Неоригинал, зачастую не уступающий им по качеству, стоит даже дешевле. Купить можно всё, что угодно, от расходников до нового двигателя.

Тюнинг

Ни на один мотоцикл в мире нет столько доступного тюнинга, сколько на любой Харлей Дэвидсон. В-Род не стал исключением, изменить на свой вкус в нём можно всё без исключения. Некоторые умельцы даже устанавливают полноценный бензобак вместо фальшбака, чтобы увеличить запас хода.

Road King lowlights

Well, ground clearance just sucks. It always has on these bikes. You run out of lean angle waaaaay before you run out of tire. I wrecked the floorboards and the mounts.

Once I got the footboards whittled away, I started on the mounts. RevZilla photo.

Those tires, Dunlops (D408F on the front, and a D407T on the rear), stink too. I mean, they are OK mileage-wise, and their dry weather grip is acceptable, but wet-weather performance is awful. Cornering is actually not terrible, but when the bike was upright, I slipped and slid on a variety of surfaces: gas station tank filler caps, toll booth scale strips, and lots of painted road markings. In the first two gears, Hot Rod Lem enjoyed grabbing a handful of throttle to initiate a good rolling burnout, but that’s not a good thing. These tires are junk in wet weather. I think the problem is the “Multi-Tread” technology on the rear D407T; the center section designed for long wear puts the bike on ice skates in wet weather.

These tires are a disaster. Yuck. RevZilla photo.

The seat is horrible. Standard Harley. They know we replace them, and they ain’t spending any money on them. Specifically, there are two huge ridges you can feel right on your butt bones. The padding is not thick enough to make them unobtrusive.

The Road King’s headlights were not the famed Daymaker LED, but the halogens were excellent on both high and low beams. The passing lamps were also useful for filling in the area in front of the front wheel. Some re-wiring or re-programming to enable their use with the high beam would make this a formidable setup. RevZilla photo.

Though lighting on the Kingy was generally awesome, the passing lamps need to be reprogrammed or re-wired to run with high beams. Yes, I know H-D cannot legally sell the bike that way. No, I don’t care, and need them anyway. Deer don’t follow the rules of the road. In the same vein, the dedicated hazard lights button is nice, but Harley spent 20 years training us to hit both turn signal indicators (Harley uses a button on each bar for right and left signals, for you metric riders) to get the emergency flashers to actuate. It would have been nice if they had programmed that logic into the new system for old dogs like me who take a little while to learn new tricks.

In 2,500 miles or so, we started losing the left fork leg reflector. If that’s the most serious longevity issue we can expect from this freshman engine, I’m pretty optimistic about its future. RevZilla photo.

Next up? Keyless ignition, otherwise known as the “security option.” It costs $395 and our bike had it. This is nothing new for Harley, but this system has sucked for years, and still does. It works great — until it doesn’t. If you forget your fob, or it craps out on you on the road, there’s this stupid, complicated procedure we’ve all been using for years where you fart around with the turn signals punching in a code, and God help you if you bought your bike used or didn’t program in your own code. If you’ve got the optional siren ($94.95), forget it. You’ll be making so much noise that everyone will assume you’re stealing the thing (ineffectively) as you try to get your bike to start. My idea of bike security involves a chain, double-aught buck, and the confidence to know that the thief will get tired of kicking it long before he figures out what the sequence is to start it. Harley, just give me a normal key-actuated ignition, please. 

Oh, and regardless of the keyless ignition, you still need to carry a key if you wish to lock your saddlebags. The security option is the worst-executed feature of the bike. At least it’s optional, but good luck finding a dealer who ordered a Road King without this; it’s de rigeur these days. At least the Road King has a “normal” non-locking fuel cap. Ask me how far you can get on a Street Glide with an unlocked ignition, no key, and a locking fuel cap.

Технические характеристики

Для компании Харлей Дэвидсон разработка линейки В-Родов стала новым опытом. В конструкции были применены некоторые спорные решения, но в целом она получилась очень удачной и сбалансированной. При желании владелец всегда может подогнать байк под себя, получив уникальный Harley-Davidson V Rod Custom, хватило бы денег.

Двигатель

Инновационный для своего времени верхневальный V-твин Revolution жидкостного охлаждения, угол наклона цилиндров — 60 градусов вместо классических 45. В зависимости от версии выдаёт до 125 л.с. и 117 Нм крутящего момента. Мотор любит высокие обороты, что отличает его от двигателей большинства круизеров.

Трансмиссия

Классическая 5-ступенчатая КПП, и отсутствие шестой передачи ощущается на высокой скорости. Крутящий момент на заднее колесо передаётся посредством ременного привода, отлично минимизирующего потери мощности по сравнению с карданом и обладающим большим ресурсом, чем цепь.

Ходовая часть и тормоза

Байк получил штампованную стальную раму, собираемую из отдельных элементов, что облегчает кастомизацию. Подвески зависят от версии, и разнятся от обычных до прогрессивных Showa. Тормоза на первых поколениях недостаточно эффективны — учитывая невероятную динамику, они не соответствуют техническим характеристикам мотора. Но на более поздних поколениях они были модернизированы и улучшены.

Электроника

Вспомогательные системы отсутствуют, за исключением ABS (с 2006 года в качестве дополнительной опции). Бортовая электросеть чрезвычайно надёжна.

Вес и габариты

Невысокая высота по седлу и низкий центр тяжести делают байк очень удобным в управлении. Вес зависит от модификации, и составляет от 281 до 307 кг без учёта возможного тюнинга — с ним масса Harley Davidson V Rod Custom может отличаться как в большую, так и в меньшую сторону.

Управляемость

Пауэр-круизер отличается отменной курсовой устойчивостью благодаря углу наклона вилки и широкому заднему колесу. По этой же причине его маневренность на низкой скорости можно назвать разве что сносной, что соответствует характеристикам этого класса мото.

Расход топлива

При спокойной езде байк потребляет от 5-5,5 литров бензина на 100 км пути. Если ездить агрессивно, цифра может вырасти вдвое. Аналогичный результат может быть достигнут и при езде на предельной скорости по трассе.

Часто задаваемые вопросы

  • Как себя ведёт 240-миллиметровый каток в поворотах? Мотоцикл не пытается завалиться на бок? Такая широкая задняя покрышка немного осложняет маневрирование на малой скорости, но совсем не критично.
  • Какие ключи нужны для обслуживания, дюймовые или метрические? И те, и те. Двигатель Харлея Ви Рода построен на метрической системе, почти всё остальное — на дюймовой.
  • Велика ли разница между разными модификациями? Или это только вид мотоциклов в основном, дизайн и всё остальное? Разница существенная. Заключается в настройках мотора, расположении органов управления и подвесках с тормозами.

2016 Harley-Davidson Road King Classic

The 2016 Road King Classic may be one of the most impressive models ever produced by Harley-Davidson. It came equipped with an air-cooled four-stroke 1690 cc Twin Cam 103 engine with a 6-speed manual transmission, producing 138 Nm of torque. The highest value ever. They pulled out all the stops, maintaining the best standard features such as the leather saddlebags, protection bars for the engine and saddlebags, a higher windscreen, still detachable, and many new chrome embellishments. It also received multiple accents to the exhaust system and the engine enhancing its curb appeal. Total Motorcycle points out its dual halogen headlamps, increased power, and new ABS. It’s one of the best Road Kings ever made.

2021 Harley Davidson Road King Specifications

See also

Engine107 ci V-twin, Milwaukee-Eight 107
Engine Torque110 lbs-ft @ 3000 RPM
Bore x Stroke3.937 in. in x 4.374 in
Compression Ratio 10.0:1
Fuel SystemElectronic Sequential Port Fuel Injection (ESPFI)
StarterElectric
ExhaustChrome, 2-1-2 dual exhaust with tapered mufflers
Clutch
Transmission6-speed
Primary Drive

Chain, 34/46 ratio

Wheels, Front Type

Slicer II Cast Aluminum

Wheels, Rear Type

Slicer II Cast Aluminum

Brakes Front32 mm, 4-piston fixed
Brakes Rear32 mm, 4-piston fixed
Tires Front

BW 130/70B18 63H

Tires Rear

BW 180/55B18 80H

Fuel Tank Capacity6 gal.
ColorVivid Black, Billiard Red, Midnight Crimson & Stone Washed White Pearl
Ignition
Spark Plugs
HeadlightHigh beam
Tail LightLED
Overall Length

96.5 in.

Trail6.7 in.
Rake26
Wheelbase

64 in

Ground Clearance5.3 in..
Seat Height

26.3 in.

Weight, As Shipped794 lb
Warranty
Extension

Мечты сбываются?

Если детализировать, то, например, модификации проекта Rushmore могут быть укомплектованы доработанной версией мотора High Output Twin Cam 103 с системой Twin-Cooled. Такой двигатель рекомендуется эксплуатировать в неблагоприятных дорожных условиях, поскольку он сочетает в себе воздушное и жидкостное охлаждение (нехарактерное для большинства силовых агрегатов бренда), благодаря чему значительно возрастают мощность и крутящий момент. Подвеска же получила перья передней вилки увеличенного диаметра и траверсы повышенной жесткости, что сделало реакцию на поворот руля более чуткой. Улучшены и демпфирующие свойства подвески, обеспечившие более плавный ход при езде по мелким неровностям. Проехав отрезок по трассе Минск – Москва на Harley-Davidson Electra Glide, я в полной мере ощутил качество проделанной работы. Мотоцикл отлично держит дорогу, и, несмотря на его ощутимый вес, управляемость остается превосходной. Обновленный двигатель позволяет не задумываясь совершать обгоны и маневры на дороге даже на высоких скоростях. А ведь на узких российских трассах, переполненных большегрузами, тяговый потенциал играет не последнюю роль.

Свой вклад в рестайлинг культовых мотоциклов внесли и дизайнеры компании. Прежде всего, машины, включенные в проект Rushmore, получили обтекатель Batwing, разработанный специально для снижения воздействия встречного потока воздуха на головы водителя и пассажира и при этом сохранивший узнаваемые, классические контуры двухколесных машин. Модернизации подверглась также светотехника: теперь это светодиодная фара Daymaker LED в сочетании со светодиодными “противотуманками” – они дают яркий белый свет, близкий к дневному.

Поскольку туринговые мотоциклы предназначены для дальних путешествий, конструкторы не могли обойти и такой момент, как пространство для багажа. Линейка уже упомянутых Harley-Davidson получила новый центральный кофр, который выглядит меньше прежнего, но на деле оказался более вместительным – в него с запасом входит полноразмерный шлем. Что же касается боковых кофров, то они стали более изящными и получили рукоятки с защелками оne-touch. Конструкция петель позволяет открывать крышку кофра лишь одной рукой, что сильно упрощает жизнь владельца.

Наконец, мотоцикл должен скрашивать поездку и обеспечивать максимум комфорта. Инженеры фирмы установили новую информационно-развлекательную систему Boom! Box с цветным экраном, которая включает в себя качественную “музыку”, системы распознавания речи и “текст в речь”, навигацию, а также поддерживает интерфейс Bluetooth, интерком и CB-связь. И все это в одном модуле! Лично я с трудом могу передвигаться в тишине, а наушники под шлемом – это не всегда удобно и тем более безопасно. Акустическая система туринговой линейки мотоциклов решает этот вопрос на отлично, причем на любых скоростях: развив 150 км/ч, вы можете слышать слова любимой песни. Система позволяет подключить либо обычный плеер или телефон через разъем AUX, либо же “яблочную” технику через USB. Все управление осуществляется интуитивно большим пальцем левой руки и не отвлекает от дороги.

Мотоцикл Harley Davidson VRSCB V-Rod 2004 обзор

Описание мотоцикла Harley Davidson VRSCB V-Rod 2004 находится в очереди на публикацию статьи. Анонс: Сегодня чуть ли не под каждый нарождающийся на свет мотоцикл маркетологи стремятся выкроить свою нишу. Тот — дорожный спорт, этот — прогулочный эндуро. А вот к какому классу отнести мотоцикл, в котором всего понемногу? Хороший байк должен обладать надежным двигателем, иметь удобную эргономику и простое управление …

Harley Davidson VRSCB V-Rod изредка продающийся в России мотоцикл оснащенный двигателем довольно большой мощности 115лс. Несмотря на то, что хорошие модели мотоциклов отличаются весьма солидной ценой, а сезон их использования относительно короткий, рынок мототехники стремительно развивается. А если верить словам дилеров, то некоторые модели недавно выпущенных мотоциклов в начале сезона расходятся как горячие пирожки, и привезенных в Россию моделей явно не хватает для полного удовлетворения потребительского спроса.

Мотоцикл давно перестал быть альтернативой автомобиля, и забыты те времена, когда эту технику покупали только потому, что не хватало денег на полноценный автомобиль. Сейчас двухколесные транспортные средства во многих случаях можно назвать чудесами техники, и их стоимость может сравниваться с ценой на престижные автомобили.

Многие люди стали покупать мотоциклы для увлечений, так как езда на них или даже коллекционирование стали хорошим развлечением для многих людей. Многие мотоциклы, например Harley Davidson VRSCB V-Rod технические характеристики которого позволяют назвать модель престижной маркой, пользуются спросом как у начинающих, так и у опытных мотоциклистов.

В настоящее время приобрести новый мотоцикл Harley Davidson VRSCB V-Rod 2004-го модельного года нереально, так как их производство остановлено еще 12 лет назад. При этом Harley Davidson VRSCB V-Rod технические характеристики имеет отличные, поэтому многие стремятся приобрести если не новый, то хотя бы подержанный вариант.

Мотоциклы, имеющие объем двигателя 1130 куб. см., появились в результате длительного труда изобретателей, стремившихся создать модель, не уступающую по характеристикам другим вариантам мотоцикла. В некоторых случаях эти модели не только не уступают, но и опережают другие мотоциклы, так как имеют минимальный расход топлива и прочие отличные параметры.

Мото с объемом двигателя более 400 кб. см, к которым относится Harley Davidson VRSCB V-Rod — это категория мотоциклов просто не может претендовать на звание «мотоцикла для новичка». Напротив это уже серьезная техника, требующая определенного управления мото-техникой с меньшим объемом двигателя. Да, она привлекает больше внимания, она самая красивая, быстрая, интересная и здесь есть огромный выбор моделей. Но с ростом мощности неизбежно вырастает и вес мотоцикла. В этом классе вы вряд ли найдете мотоциклы легче 180 кг, только если это не мотоциклы самых новых моделей.

Перейти ко всему модельному ряду мотоциклов Harley Davidson, на этой странице вы сможете найти мотоциклы Harley Davidson VRSCB V-Rod других годов выпуска и информацию о них

Stuff to change

Our bike was equipped with a Screamin’ Eagle High-Flow Air Cleaner ($184.95), Street Cannon Mufflers ($449.95), End Cap Kit ($149.95), and Pro Street Tuner ($299.95), for a grand total of $1,084.80. I like most of these modifications, but I think I’d elect to purchase from the aftermarket. I’ve raved about the Vance & Hines Fuelpak FP3 before, and I feel it offers a bit more flexibility. Mufflers are a bit muted for my taste. Nearly anything aftermarket would be louder. The air cleaner is just a matter of what excites you visually. I’d also dump a new saddle on this bike, as mentioned. I’m a pretty staunch LePera man; a Maverick Daddy Long Legs gave me additional room and feels much better on my amply padded bottom.

In the future? This bike would get a new cam. I love swapping cams; it’s the fastest way to change an engine’s personality. I’ve got my eyes open for ones coming down the pike already.

Is it fair that we have to go dump $1,500 into this bike to make it “right?” Of course not. But it’s expected. If you have a Harley, you modify it. Stock Harleys are like unicorns and honest politicians: they don’t exist.

Fuel

Speaking of gas, The Road King demands 91 octane fuel (R+M/2). That’s a bit of a turn-off, because it’s not cheap! The bike is equipped with a fuel gauge, a fuel light and a low-fuel countdown indicator in the speedo. I’d generally squeak in about 175 miles of mixed riding before the low-fuel light did its thing. It would start a countdown at 50 miles, adjusting on the fly to riding style. I hovered right around 190 miles total on a tank — a little less if I was hot-doggin’, and a little more if I was being a good boy. Six gallons is the claimed tank capacity, and I think about 0.8 gallons go unused if you run it down to fumes. A 200-mile range is fine with me, personally, but some may consider it low for a tourer.

I was getting a bit nervous at this point. Fortunately, this was shortly before I was running on sailboat fuel and I found some gas. RevZilla photo.

Under hard beating, the Road King turned in steady fuel mileage of 37.5 mpg or so. I personally don’t give a shit about fuel mileage on a bike, but that’s pretty damn good, considering the size of the engine and the weight of the bike. However, 37.5 mpg is also a far cry from Harley’s claim of 45 mpg, which they admit is optimistic. (See number five on .) “LO RNG” appears on the ticker if you dip under 10 miles of range. LO RNG is RL BAD. Still, with a miles-to-empty counter, a fuel light, and an analog gauge, if you manage to run out of gas, it’s your fault.

Must Read Questions & Answers Before Buying Road King

Q. Can I change the rear wheel from 16′ to 18×3.5

For this, we’d suggest you please visit the nearest authorized service center as they would be able to assist you in a better way. Follow the link and select your city accordingly for service centers details.

Q. Can this model be comfortable for daily use within and outside Pune city…I have a 74 Enfield since 27years and a Himalayan since 4 years… I’m planning to get a used one…new is definitely out of reach

Yes, you may go for Harley Davidson Road King. Road King is powered by a 1745 cc engine, delivering 150 Nm @ 3250 rpm. Road King offers a comfortable ride. You may go for Road King if budget isn’t the issue. Moreover, we would suggest you to take a test ride before making the final decision. Follow the link and select your desired city for dealership details.

Road King Questions and Answers

Road King highlights

The Road King is wonderful to ride. It’s intuitive. It’s roomy. It is solid and inexorable. Harley’s way of improving incrementally over time means that things are often new, but still very familiar. Take, for instance, the saddlebags. Same great look, but the one-touch latch handles from 2014 make getting into and out of the panniers a joy. The separate lock makes this arguably the best set of integrated bags I can think of. And they’re huge. Rain gear, new bike project paperwork, my kid’s backpack, his portfolio, his lunch, my hoodie, spare socks, and his contacts all piled in with no major qualms one morning on the way to work and school.

The engine has been improved so much. It’s perky and fun and has enough snarl to sound exactly as you’d expect. The Milwaukee-Eight is a damn fine mill. If these hold together without grenading in any way, H-D has hit a home run with this thing. And you know they built it to just get bigger, so ridiculously sized V-twins are probably on the horizon in coming years. It’s happy to be beaten, or it can lumber right along. At 80 mph, it spins just a shade over 3,000 rpm.

Switchgear from the Rushmore update with flatter button profiles and noticeably shorter switch throw (no doubt due to a lack of mechanical switching) is a detail that’s easy to overlook, but one a rider is likely to appreciate unconsciously thousands of times. RevZilla photo.

The other things I appreciate are so small, but they make a huge difference. For instance, look at the switchgear on a Harley-Davidson. It’s all class. With the Rushmore redesign, even the buttons were re-worked to fit the hand better. They even have less travel. It probably sounds stupid to even notice it, but how many times do you turn on and off the turn signal over the course of owning a bike? Shouldn’t that be a really quality piece? Another button addition for the Rushmore bikes was flash-to-pass. Good Lord I love flash-to-pass, and with that new mill, you need it. Little refinements like this are the hallmark of H-D, and between Rushmore and the new mill, this bike just feels so modern — but still unmistakably Harley.

Cruise control is still awesome. Harley has the best I’ve used on any bike, and has for many years.

I still can’t get over how slim H-D made that clutch section of the primary. RevZilla photo.

The slimmer primary means shorter riders can stand more upright, and taller ones will feel more stable when standing. Our bike had a Screamin’ Eagle air cleaner installed, but that offered lots of leg room — much appreciated. Fit and finish was out of this world, too — if you see something shiny on a Road King, it sho’ ain’t plastic, no sir. Chromed metal represents a significant cost that many buyers look past. All that glitters ain’t real chrome.

Harley Davidson Road King FAQs

What is the price of Harley-Davidson Road King in 2023?

The 2023 ex-showroom price of Harley-Davidson Road King is 28.49 Lakh. Check On Road Price of Road King. .

Does the Harley-Davidson Road King have ABS?

Yes, ABS feature is available in Harley-Davidson Road King. View full specification of Road King.

Which is better Harley-Davidson Road King or Harley-Davidson Heritage Classic?

Harley Davidson Road King Price starts at Rs. 28.49 Lakh which is Rs. 5.00 Lakh costlier than base model of Harley-Davidson Heritage Classic priced at Rs. 23.49 Lakh. Compare Harley Davidson Road King vs Harley-Davidson Heritage Classic on the basis of price, specs, features, reviews.

What is the EMI of Harley-Davidson Road King in Delhi?

The EMI for the base variant of Harley-Davidson Road King in Delhi is Rs. 78,005 per month @ 6% for a tenure of 36 months.

What are the colours available in Harley-Davidson Road King?

Harley-Davidson Road King is available in 3 colour : Vivid Black, Midnight Crimson and Gauntlet Gray Metallic. View colour images of Road King.

What is the kerb weight of Harley-Davidson Road King?

The kerb weight of Harley-Davidson Road King is 375 Kg.

The bike

Late in 1940, a Harley-Davidson big-bike buyer faced the same dilemma 2016 riders do: Should I spring for this big, new engine in my bike? (The FL was the new single-cam OHV 74 ci high-compression engine. The big mill would come to define the model range right through the present day.) According to a 1941 order blank, the FL ordered with Deluxe Solo option group came with (among other things) a jiffy stand, trip meter, air cleaner (as opposed to air horn), De Luxe Saddle Bags, exhaust shields and chrome on the bars, headlight and instrument panel. Flip the order blank over, and you could add in a De Luxe Buddy Seat and a windshield. $452.95 bought the most capable touring motorcycle Harley-Davidson offered at that point. (It should be noted, perhaps, that $452.95 is equivalent to $7,439.10 in 2016 money. Seems a far cry from the Road King’s $18,999 MSRP. Special thanks to Chris Haynes for maintaining that site.)

Today, in 2017, a buyer looking for that same combo — a new single-cam Big Twin with saddlebags, windshield, and room for two — can buy a bike in nearly the same configuration: the Road King. Sure, the bikes got upgrades over the years. In 1958, rear suspension was added, and in 1965, electric starting became standard, but the basic recipe of a big, heavy roadburner with room for personal effects lives on in the Road King. (That’s the FLHR in Harley’s alphabet-soup-ese.) Uncharitably, you could call it the peasant-model touring bike in Harley’s lineup, or you could dig a bit deeper and surmise that perhaps this is the most traditional, straitlaced bike they have to offer.

The 2017 Harley-Davidson Road King. RevZilla photo.

The Road King is an anachronism. It eschews the frivolities of touring for the rider who enjoys riding, not being distracted. It is comfortable and sturdy without being lavish; solid and reliable, with few extra amenities. There is no stereo, no fairing, no garish lighting, no fancy wheels, and no gauge package.

I spent a few thousand miles aboard a Billet Silver Road King. (That color runs an additional $450. The base price is for Vivid Black only.) I was reminded yet again how very useful and competent Harley Touring bikes are in the right setting. I also was reminded that there are some things Harley still doesn’t seem to have mastered.

The 2021 Harley Davidson Road King: Long Live The King

Contents

The Road King is the classic entry-level bagger in the 2021 Harley Davidson lineup. With no real changes from the 2020 model, there have been some rumors that this could be the last year of the All American legend Road King.

The smooth 110 lbs-ft of torque from the Milwaukee-Eight 107 V-twin, easily power you down the highway, enjoying mile after mile listening to the classic Harley Davidson rumble. A removable fork-mounted fairing keeps the wind off your chest, and the one-touch opening hard bags hold plenty for longer trips.

3 colors for the 2021 Harley Davidson Road King: Vivid Black, Billiard Red, Midnight Crimson & Stone Washed White Pearl

The 2021 Harley Davidson Road King starts at $19,499 USD / $23,899 CAD.

On this page: we’ve curated specs, features, news, photos/videos, etc. so you can read up on the new 2021 Harley Davidson Road King in one place.

2003 Harley-Davidson Road King

This model year saw some significant changes, including an increase in torque to 115 NM at 3000 RPM, 500 less RPM required, along with a host of new modern technologies and parts. They improved performance with additional safety features as the bike advanced and developed into a more modern age. Standard equipment such as lockable hard saddlebags and a choice of the classic carburetor configuration or the new Electronic Sequential Port Fuel Injection system. It offered a more fuel-efficient option. These were welcome updates appreciated by riders, many of which opted for the new technologies.

Поделитесь в социальных сетях:FacebookXВКонтакте
Напишите комментарий